Menu
0
https://www.rocaflor-interieur.nl/nl/in-geval-van-breuk-hoe-te-handelen/f20c1
Naar www.rocaflor.com voor B2B

Wenst u een bestelling te plaatsen?

Aangezien Rocaflor uitsluitend levert aan bedrijven, nodigen wij u uit, u hier aan te melden. Indien u een account heeft kunt u hier inloggen.

Zoeken
Webwinkelkeur
Winkelmandje
Meerlandenweg 58, 1187 ZR, Amstelveen
CONTACT? Bel +31 (0) 20 - 64 04 880

Meest gestelde vragen

Onderstaand treft u een overzicht van de meeste gestelde vragen. Mocht uw vraag hier niet tussen staan,
dan verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen. Hartelijk dank.

Indien u breuk constateert aan/in uw pakket zending; meldt dit direct aan de chauffeur. Maak foto´s van het pakket en van de beschadigde/gebroken artikelen. Aansluitend ontvangen wij graag per email, de foto´s en een overzicht van de geconstateerde schade. 

In sommige gevallen kunnen wij gebroken onderdelen vervangen. Voor voorwaarden en mogelijkheden verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen per email shop@rocaflor-interieur.nl.

Algemene voorwaarden | Privacy Policy | Sitemap | Website door CM Specialist